In de module CMUX leer je hoe een persoon een bepaalde weg kan afleggen door de jungle van verschillende media. Niet alleen op Technisch / Design vlak maar ook ervaring, gevoel etc. Welke 'touchpoints' kom je tegen, welke opties heb je en welke invloed heeft dat op, bijvoorbeeld, een funnel. Denk bijvoorbeeld aan een festival in de stad. Wat doe je met tickets scanning, crowd control maar ook het managen van de horeca. Of een leuke wandel app met offline checkpoint waar je mede-wandelaars kan ontmoeten.
Er zijn automatiseringstechnieken nodig (mobile app, website, POS), Visual designs (Posters, UI's) maar vooral het onwerpen van ""de reisbeleving"" is het grootste leerdoel."
we voorzien één keuzemodule met gedeeld platform (site-specific, gesitueerd, leeromgeving) waar mogelijk een deelnemer uit verschillende opdrachten kan kiezen. Die opdrachten kunnen elkaar aanvullen en versterken
- Je onderzoekt een toekomstige context van User Journey rekening houdend met de case context / randvoorwaarden middels verschillende design/storytellingmethodieken zodanig dat er een weloverwogen ontwerp kan worden gemaakt.
- Je ontwerpt middels aangereikte strategieën een "Future" User Journey met meerdere online en offline touchpoints (crossmediaal) zodanig dat er fysieke en softwarematige prototypes gemaakt kunnen worden
-Je realiseert op basis van de "Future" User Journey een crossmediaal prototype dat gebruikt maakt van verschillende media en sensortechnologie zodanig dat een (eind)gebruiker door middel van gebruikertesten feedback kan geven